בניית אתר אינטרנט עם טכנולוגית WebRTC

מה זה WebRTC?
WebRTC מייצג תקשורת באינטרנט בזמן אמת. כיום זהו אחד הנושאים החמים ביותר בכל ענף הטלקום.
WebRTC הוא שילוב של שני סטנדרטים: "מנוע מדיה" מונע IETF ומערכת פרוטוקולי רשת IP (לתקשורת בזמן אמת) בתוספת API שהומצא על ידי World Wide Web Consortium (W3C) המאפשר יישומי דפדפן לדפדפן. , מאפשרת שיחות קוליות, וידאו צ'אט ושיתוף קבצים בין עמיתים לעמית (P2P) ללא תוספים! פיירפוקס, כרום ואופרה תומכים ב- Webrtc. יכולת זו למשתמשים המתקשרים דרך הדפדפנים שלהם בזמן אמת באמצעות השימוש במיקרופון ובמצלמה שלהם ללא תוספים קנייניים היא חידוש חשוב. זה מגשר על פערים בין דפדפנים, מכשירים ופלטפורמות.
WebRTC הוא כלי רב עוצמה מכיוון שהוא אינו דורש התחברות, הורדות, התקנות או הרחבות חובה. עם זאת, WebRTC עובר כעת מעבר לדפדפנים, ומופיע ב- SDK עבור יישומים ניידים מקוריים.
עסקים מגלים כעת הזדמנויות חדשות להעסיק את לקוחותיהם באמצעות Webrtc. היכולת הזו להוסיף תכונות תקשורת פותחת הרבה דלתות להזדמנויות שיווק חדשות.
איסוף נתונים ותקשורת ממכונה למכונה הם ללא ספק השלב הראשון של שילוב IoT ו- WebRTC הוא המגמה הבאה בפונקציונליות של IoT, תוך התמקדות בתקשורת דו כיוונית בין חברות ומשתמשים. תקשורת זו יכולה להיות באמצעות וידאו, אודיו או שילוב של שניהם והיא מוצפנת לאבטחה מרבית.
WebRTC נפוץ גם במערכות מעקב וידאו, אשר בדרך כלל ניתן לחלק לשתי קטגוריות: ענן ונקודה לנקודה. נקודה לנקודה כוללת מספר סוגיות, למשל יציבות נמוכה של שידורי וידיאו, חוסר יכולת לנקוט בפעולות בזמן אמת וגם אחסון נתונים מקומי, הגורמים לאובדן הסרטונים המוקלטים – בעיה חריפה יותר. במקרים אלה, הענן הופך לפיתרון הנכון, ומאחסן קבוצות מובנות היטב של הקלטות וידיאו המסופקות על ידי כל מכשיר ניטור, שכן WebRTC ניתן ליישום לזרמת וידאו בזמן אמת.
בנוגע לאבטחה, WebRTC הוא שימושי כשמדברים על אימות ביומטרי חכם. תפקידו של WebRTC הוא להזרים נתונים לשרת לצורך זיהוי, תוך אי עומס יתר על הקצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *